STØT VORES SPONSORER - DE STØTTER OS

Der knyttes følgende kommentarer til nogle af sponsoraterne:

Energi Fyn og Sydfyns El giver penge til klubben alt efter forbrug, når kunden tilmelder sig support-el og/eller support-gas. Det er den billigste takst, og der er ingen binding.

Energi Fyn giver tillige provision til klubben, når der kommer en henvisning til etablering af ladeboks til el-bilen.

Fynske Boliger v/Jan Jensen og Real-Mæglerne v/Søren Holst giver henvisningsprovision til klubben, når der er henvist et emne, der giver efterfølgende salg. Henvisningen skal ske fra et af klubbens medlemmer.

OK giver penge til klubben alt efter forbrug på OK benzinkort, OK mobil og OK el, når disse er tilmeldt Thurø Boldklub.

Hos Flügger Farver er der 20% i rabat, når der gøres opmærksom på, at man er tilknyttet Thurø Boldklub. Derudover giver der 5% af denne omsætning til klubben.